Новини

Тренди ринку санітайзерів

Ринок антисептичних засобів переживає найбільш стрімкі та цікаві зміни за всю історію. 
Звісно, причиною фундаментальних зрушень стала пандемія COVID-19, яка зумовила небувалий досі попит на санітайзери. 
Які тенденції розвитку можна виділити у цьому процесі? 

Передумови зростання ринку санітайзерів: не лише COVID-19  

До початку пандемії COVID-19 експерти очікували, що обсяг світового ринку антисептиків і дезінфікуючих засобів виросте на 6,77%, і з 2019 по 2024 року його сукупні темпи річного зростання збільшаться протягом прогнозованого періоду в середньому на 16%.
Світовий ринок був оцінений в 7,1 млрд доларів США у 2019 році й прогнозовано досягнення показника 9,9 млрд доларів США до 2024 року.
За даними IndustryARC значним стримуючим фактором для зростання ринку дезінфікуючих засобів є коливання цін на сировину.

Які ж передумови оптимістичного прогнозу для ринку санітайзерів і що формує підвищений попит? 
По-перше, ріст ринку оздоровчих клубів та фітнес-центрів майже симетрично сприяє зростанню ринку антисептиків і дезінфікуючих засобів.
По-друге, на глобальному ринку антисептиків і дезінфікуючих засобів протягом прогнозованого періоду буде спостерігатися високий зріст у зв'язку зі збільшенням кількості лікарень і сучасних медичних установ по всьому світу.
Свій внесок у зростання ринку роблять міленіали та покоління Z — молоді люди виявляють зацікавлення до профілактики грипу, бактеріальних і вірусних інфекцій, що збільшує попит на антисептики та дезинфікуючі засоби.
Загалом варто відзначити підвищення обізнаності населення про важливість гігієнічних заходів — незалежно від віку, та загальний розвиток сектора охорони здоров'я.

Найбільшим потужним драйвером зростання ринку на сьогодні є пандемія коронавірусу. Її вплив на ринок антисептиків не закінчиться із завершенням епідемії, адже у цей час формується нова культура гігієни для кожного члена суспільства й утверджуються нові стандарти на національних та загальносвітовому рівнях.

Попит часів коронавірусу

Перші місяці карантину у більшості населення світу змінилася карта витрат. Ми відмовилися від подорожей, ресторанів, святкового вбрання “на вихід”, абонементів у тренажерний зал на користь підписок на стрімінгові сервіси, доставок, піжам та обладнання для домашнього фітнесу. Але це ще не все.

За даними GFK з березня 2020 року витрати споживачів на товари групи FMCG (до яких входять побутова хімія та антисептики) знижувалися, проте розмір покупок щомісяця зростав: у березні — +23%, у квітні — +29%, у травні — +23%.
При цьому споживачі не віддавали перевагу дешевим продуктам — коливання у всіх сегментах було незначним, трохи виріс преміумсегмент.
За даними KANTAR відбулися зміни в установках покупців, зокрема, зросло значення новинок та акцій. Споживачі охоче пробували нові продукти й користувалися спеціальними пропозиціями.
Як на такий запит відреагували українські виробники?

Антисептики Made in Ukraine

Зараз на ринку санітайзерів в Україні представлено більш ніж 30 виробників. Майже половина з них — з Києва, Вінницької та Дніпропетровської областей.
Українські бренди відповіли на розширення ніші антисептичних засобів переважно маркетинговими пропозиціями. Деякі виробники, що мали в асортименті 1-2 позиції санітайзерів, або взагалі не випускали таку продукцію, розширили лінійку в декілька разів. 
З’явилося чимало продуктів, розрахованих на “дитячу”, “підліткову”, “молодіжну”, “жіночу” аудиторії — звісно, ці новинки пізнали на собі вплив “податку на рожеве”, тобто здорожчання шляхом створення “обгортки” для специфічної споживацької групи.
Кластер за останні місяці перенаситився — це видно навіть за однаковими елементам брендингу та упаковки.
Лише деякі пішли шляхом послідовного підвищення якості, і про це піде мова далі.
“Він Стрім” — одна з небагатьох компаній, які випускали антисептики задовго до пандемії. Зробивши ставку на якісну сировину, чесний склад продукту, виробник швидко завоював довіру великих замовників. Зараз “Він Стрім” випускає антисептики різного об’єму під власними брендами Clean Stream та Clean Stream PRO, пропонуючи асортимент засобів, які захищають від більшості хвороб, викликаних вірусами, бактеріями та грибками, у тому числі коронавірусу. 
Рішення про розширення лінійки доглядовими продуктами — такими, як крем для рук або мус для догляду за шкірою ніг — теж не було випадковим. Виробник сповідує ідею комплексної турботи про здоров’я, і реалізує її у своїй продукції.
“Він Стрім” перезавантажує ринок антисептиків та формує нові індустріальні стандарти для безпечної та ефективної продукції, яка гарантує мікробіологічну безпеку вдома, на роботі та у громадських місцях.


Новини